قوانین و مقررات
قوانین حساب کاربری DRP
۱- مسئولیت حفاظت از اطلاعات حساب کاربری:
حفاظت از نام کاربری و رمز عبور بر عهده شماست. آیپاسافت از هرگونه خسارت ناشی از عدم رعایت این قانون امنیتی مبرا بوده و شما شخصاً مسئولیت کامل را بر عهده خواهید داشت.
۲- مسئولیت محتوای پروژهها:
شما مسئولیت تمامی محتوای ایجاد شده و فعالیتهای انجام شده در پروژههای خود را بر عهده دارید، حتی اگر این محتوا توسط سایر اعضای پروژه ایجاد شده باشد.
۳- ممنوعیت استفاده غیرقانونی:
استفاده از سرویس برای مقاصد غیرقانونی یا نقض قوانین محلی مجاز نمیباشد.
۴- اطلاعات ثبتنام:
شما موظف هستید هنگام ثبتنام اطلاعات صحیح، از جمله شماره تماس معتبر و سایر اطلاعات درخواستی را ارائه کنید.
۵- حفظ محرمانگی اطلاعات:
تمامی اطلاعات ارائه شده تحت حمایت قوانین محرمانگی قرار دارند و پس از اتمام قرارداد، بهطور خودکار پس از 6 ماه حذف خواهند شد.
۶- استفاده شخصی از حساب کاربری:
هر حساب کاربری فقط برای استفاده یک نفر مجاز است و استفاده چندین نفر از یک حساب کاربری مجاز نمیباشد. شما میتوانید افراد دیگری را به پروژههای خود دعوت کنید که هرکدام حساب کاربری خود را خواهند داشت.
۷- مسئولیت مشکلات دسترسی:
آیپاسافت هیچگونه مسئولیتی در قبال ناتوانی مشتری در استفاده از خدمات، دسترسی غیرمجاز شخص ثالث به اطلاعات یا مشکلات ناشی از زیرساختهای اینترنتی ندارد.
قوانین پرداخت و بازپرداخت
۱- تغییر در برنامه پرداخت:
در صورت اضافه یا حذف اعضا در پروژه، تغییرات پرداختی از دوره پرداختی بعدی اعمال خواهد شد. مبالغ پرداختی فعلی بازگردانده نمیشود.
۲- حذف عضو از پروژه:
حذف عضو تنها دسترسی او را از پروژه قطع میکند و اطلاعات ایجاد شده توسط کاربر حذف نخواهد شد.
۳- مالیات و عوارض:
تمامی قیمتها بدون احتساب مالیات و عوارض اعلام شده و مبالغ مرتبط به این موارد در زمان پرداخت به فاکتور افزوده میشود.
۴- عدم امکان تغییر یا بازپرداخت:
پس از نهایی شدن خرید، امکان تغییر در طرح خریداریشده، انصراف یا بازپرداخت مبلغ وجود ندارد.
۵- تمدید سرویس:
خریدار موظف است قبل از تاریخ انقضای سرویس نسبت به تمدید آن اقدام کند. در صورت عدم تمدید، سامانه بهطور اتوماتیک غیرفعال میشود و پس از گذشت 6 ماه از تاریخ انقضا، تمامی اطلاعات حذف خواهند شد.
تغییرات در سرویس و قیمت گذاری
۱- تغییرات سرویس:
آیپاسافت حق دارد با اطلاعرسانی قبلی هر بخش از سرویس را بهطور موقت یا دائمی تغییر دهد.
۲- تغییر قیمتها:
آیپاسافت میتواند قیمت سرویسها را با اطلاعرسانی حداقل 30 روز قبل تغییر دهد. این اطلاعرسانی از طریق ایمیل یا پیام در سایت انجام خواهد شد.
۳- مسئولیت تغییرات:
آیپاسافت در قبال تغییرات قیمت یا توقف سرویس هیچگونه مسئولیتی نسبت به اشخاص ثالث نخواهد داشت.
حقوق معنوی و مالکیت محتوا
۱- مالکیت نرمافزار:
مالکیت مادی و معنوی نرمافزار DRP متعلق به آیپاسافت است و مشتری تنها حق استفاده از نرمافزار را در ازای پرداخت هزینه دارد.
۲- رعایت حقوق معنوی:
تمامی اطلاعات و محتوای ایجاد شده باید مطابق با قوانین حقوق معنوی ایران باشد.
۳- خارج از دسترس بودن سرور:
آیپاسافت ممکن است برای بروزرسانی و نگهداری نرمافزار سرور را موقتاً از دسترس خارج کند و موظف است 2 روز قبل از طریق پیامک یا نوتیفیکیشن اطلاعرسانی نماید.
شرایط عمومی
۱- مالکیت محتوا:
تمامی محتوای ایجاد شده و فایلهای آپلود شده توسط شما متعلق به خود شماست و آیپاسافت هیچ ادعایی در مورد مالکیت معنوی این محتوا ندارد.
۲- مسئولیت انتخاب سامانه:
شما موظف هستید پیش از انتخاب سامانه و استفاده از نسخه دمو، دقت لازم را به عمل آورید، زیرا ممکن است سامانه انتخابی امکانات مورد نظر شما را نداشته باشد.
۳- استفاده از ارائهدهندگان دیگر:
آیپاسافت از ارائهدهندگان دیگر برای میزبانی، سختافزار و نرمافزار استفاده میکند و شما باید این شرایط را بپذیرید.
۴- قوای قهریه:
آیپاسافت در صورت بروز قوای قهریه مانند حوادث طبیعی یا غیرطبیعی که خدمات سامانه را با اختلال مواجه کند، مسئولیتی نخواهد داشت.
شرح خدمات پشتیبانی DRP
۱- پشتیبانی سیستم:
پشتیبانی شامل رفع خطاهای سیستمی در دوره فعال بودن حساب کاربری میباشد.
۲- جلسه آموزشی رایگان:
یک ساعت جلسه آموزشی غیرحضوری برای مشتریان بهصورت رایگان ارائه میشود.
۳- بروزرسانیهای دورهای:
بروز رسانیهای نرمافزار شامل رفع خطا و بهبودهای سیستم.
۴- ساعات پشتیبانی:
شنبه تا چهارشنبه: 9 الی 17
پنجشنبه: 9 الی 13
۵- پاسخگویی:
آیپاسافت موظف است به تیکت، ایمیل یا چت آنلاین مشتریان حداکثر تا 5 ساعت پاسخ دهد.
۶- حفظ نسخههای پشتیبان:
آیپاسافت متعهد است نسخ پشتیبان اطلاعات مشتریان را ماهانه در محیط امن ذخیره کرده و در صورت بروز مشکل اطلاعات را بازیابی نماید.