نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی

کاربران و سطوح دسترسی

فهرست مطالب این صفحه
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
    فهرست مطالب این صفحه
      برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

      سطوح دسترسی

      نکاتی که پس از مطالعه یاد میگیریم : 

      • آشنایی با وظایف هر سطح کاربری
      • استفاده بهینه تر از سطح ها و تعریف اعضای شرکت 
      • مسیر وارد کردن اعضا به درستی به همراه توضیحات تمامی دسترسی ها 

      سطوح کاربران در 4 ردیف قرار میگیرند در پروژه های عمرانی :

      1-پیمانکار / سرپرست کارگاه : بررسی وضعيت كلي كارگاه، بررسی و هماهنگی وظايف روزانه، نظارت بر شروع عمليات اجرایی، بازديد از بخش های مختلف كارگاه، جلسه با كارشناس تأمين منابع ، جلسه با كارشناس كنترل پروژه و بررسی پيشرفت ، نگارش و ارائه گزارش روزانه ، ارسال گزارش به مدير پروژه يا بالاترين مقام اجرایی.

      2- ناظر / مدیر پروژه : حضور در پروژه و بررسی وضعيت كلی كارگاه ، نظارت بر اجرای صحيح عمليات حساس ، پيگيری تأمين منابع و مواد اوليه ، بررسی گزارشات روزانه و پيشرفت پروژه ، بايگانی و نگهداری اسناد پروژه ، كنترل هزينه ها و منابع مالی پروژه.

      3- کارفرما : مرور گزارشهای روزانه از پروژه های در حال اجرا ، برگزاری جلسات استراتژیک و مديريتی ، بررسی و تأييد قراردادهای پيمانكاری، تأمينكنندگان و مشاوران ، دريافت گزارش های مديریتی از مديران پروژه ، بررسی و مديريت ريسک.

      4- ذی نفع پروژه : اعضایی که گزارشات و پیشبرد پروژه را بررسی میکنند و در روند ثبت داده های کارگاهی نیستند.

      مسیر کاربران

      کاربران در شرکت :  وارد سامانه شوید < شرکت < مدیریت کاربران

      کاربران در پروژه :  شرکت < پروژه < کاربران < ایجاد کاربر جدید

      کاربران در شرکت

      • با کلیک بر روی گزینه کاربران شرکت میتوانید اعضای شرکت و مهندسین هر پروژه را وارد نمایید. برای مثال در شرکت A ما 17 کارمند و مهندس داریم که در پروژه های آن شرکت دخیل هستند پس در قسمت ( مدیریت کاربران ) باید هر 17 مهندسین و مدیران و … را وارد نمایید و دسترسی های آنها را کنترل شده تنظیم نمایید. اقدامات لازم به شکل زیر است : 
      • در صورتی که کاربران شرکت در سامانه ثبت نام کرده باشند نیازی به وارد کردن دیتاهای اعضای شرکت ندارید و فقط با کلیک بر روی گزینه اضافه کردن کاربر با وارد کردن شماره همراه اعضا به صورت پیش فرض اطلاعات اعضا در شرکت وارد میشود و نیازی نیست مجدد اطلاعات تماس و نام اعضا را وارد نمایید پس در این مرحله بهتر است هر یک از اعضا در سامانه DRP ثبت نام کرده باشند.

      سطوح دسترسی به کاربران :

      مدیریت پروژه : کاربر میتواند پروژه های داخل شرکت را بسازد و اطلاعات وارد کند و یا پروژه های داخل شرکتی که عضو هست را آرشیو کند.

      مدیریت کاربران : کاربر میتواند دیگر کاربران را مدیریت کند و سطوح دسترسی را در پروژه تغییر بدهد.

      مشاهده پیام : کاربر میتواند در چت داخلی میان اعضا پیام ها را ببیند.

      ارسال پیام : کاربر میتواند از چت داخلی استفاده کند و برای دیگر اعضا پیام ارسال کند و در صورت فعالسازی این گزینه باید گزینه مشاهده پیام را هم فعال نمایید.

      کنترل کاربران در شرکت

      • (1) در قسمت شرکت با کلیک بر روی کاربران شرکت وارد (2) صفحه مدیریت کاربران میشوید که میتوانید هر یک از اعضا را تعریف کنید و یا اعضا وارد شده را در قسمت پروژه ها محدود کنید و یا دسترسی کامل پروژه ها را بدهید به این صورت که با کلیک بر روی ( لیست پروژه ها ) زیر جعبه هر شخص میتوانید پروژه هایی که شخص کاربر دسترسی دارد را ببینید و یا اضافه کنید و همچنین در این قسمت میتوانید کاربر را حذف و یا اطلاعات وی را ویرایش بدهید و حتی کاربر را از پروژه مربوطه حذف کنید.

      کاربران در پروژه

      • در بخش کاربران کلیک نمایید و از بخش باز شده میتوانید از بخش (2) درج کاربر ، اعضایی که از قبل در شرکت ثبت کردید را در این بخش دسترسی بدهید .
      • قسمت (3) شما هستید که میتوانید تنظیمات را انجام بدهید و سطوح دسترسی را برای دیگران فعال نمایید و یا محدود کنید.
      • با کلیک بر روی درج کاربر صفحه ای صفحه ای برای شما باز میشود که میتوانید در بخش اول کاربرهایی که از قبل در شرکت ثبت کرده اید را کلیک کنید و انتخاب کنید.
      • در بخش زیرین کاربر ، سطح کاربر را مشخص میکنید که در 4 سطح زیر است : 
        1- پیمانکار / سرپرست کارگاه
        2- ناظر / کارفرما
        3- کارفرما
        4- ذی نفع پروژه
      • با انتخاب سطح کاربر میتوانید از گزینه های زیر آن محدودیت های دسترسی را وارد نمایید.

       

      1-پیمانکار / سرپرست کارگاه : بررسی وضعيت كلي كارگاه، بررسی و هماهنگی وظايف روزانه، نظارت بر شروع عمليات اجرایی، بازديد از بخش های مختلف كارگاه، جلسه با كارشناس تأمين منابع ، جلسه با كارشناس كنترل پروژه و بررسی پيشرفت ، نگارش و ارائه گزارش روزانه ، ارسال گزارش به مدير پروژه يا بالاترين مقام اجرایی.

      2- ناظر / مدیر پروژه : حضور در پروژه و بررسی وضعيت كلی كارگاه ، نظارت بر اجرای صحيح عمليات حساس ، پيگيری تأمين منابع و مواد اوليه ، بررسی گزارشات روزانه و پيشرفت پروژه ، بايگانی و نگهداری اسناد پروژه ، كنترل هزينه ها و منابع مالی پروژه.

      3- کارفرما : مرور گزارشهای روزانه از پروژه های در حال اجرا ، برگزاری جلسات استراتژیک و مديريتی ، بررسی و تأييد قراردادهای پيمانكاری، تأمينكنندگان و مشاوران ، دريافت گزارش های مديریتی از مديران پروژه ، بررسی و مديريت ريسک.

      4- ذی نفع پروژه : اعضایی که گزارشات و پیشبرد پروژه را بررسی میکنند و در روند ثبت داده های کارگاهی نیستند.

      حضور غیاب نیروها

      در قسمت گزارشات روزانه با وارد شدن در قسمت نیروی انسانی کارکرد اعضا و کاربران شرکت را میتوانید با حضور و غیاب و درج ساعت ورود و خروج مشخص نمایید.

      گزارشات روزانه < نیروی انسانی < درج نیروی انسانی < وارد کردن گزارشات نیروی انسانی

      دیدگاه‌ خود را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      پیمایش به بالا