فهرست مطالب این صفحه
برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
فهرست مطالب این صفحه
برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید
ایجاد پروژه عمرانی در شرکت
پس از ورود به بخش شرکت مورد نظر خود در سامانه به پروژه های درون شرکت وارد میشوید و سپس میتوانید طبق مراحل زیر پروژه های عمرانی خود را وارد نمایید و بهینه تر کنترل نمایید.
نکاتی که پس از مطالعه یاد میگیریم :
- نحوه ی ایجاد پروژه عمرانی در شرکت ها
- نحوه وارد کردن اطلاعات شرکت
- امکانات کلی سامانه
- معرفی کلی المان های مختلف در پروژه ها
- معرفی قسمت کاربران و دسترسی ها
- آشنایی با امکانات هر پروژه
ساخت پروژه
- برای ایجاد پروژه در شرکت مربوطه باید طبق مراحل عکس زیر پیش بروید :
1- ورود به شرکت
2-ایجاد پروژه
- 3-وارد کردن اطلاعات پروژه و اطلاعات تکمیلی شامل متراژ کل و مفید و تاریخ شروع و پایان و دریافت مجوز ها و …
نمای کلی از بخش پروژه ها
- پس از ورود به بخش پروژه ها با کلیک بر روی پروژه میتوانید وارد سامانه کنترل پروژه شوید و دیتاهای خود را وارد کنید.
پیشنهاد تیم تحقیقات drp این است که آموزش ها را قدم به قدم پیش بروید تا از همه امکانات بتوانید استفاده کنید.
مسیر ورود به پروژه ها
- برای ورود به بخش پروژه ها باید اول وارد سامانه شوید و وارد شرکت مربوطه شوید سپس با کلیک بر روی ورود به هر پروژه میتوانید وارد شوید.
ویرایش پروژه
- اگر دیتاهای پروژه را اشتباه وارد کدید و یا نیاز به ویرایش داشتید هیچ مشکلی نداره فقط کافیه از این قسمت ویرایش را اعمال نمایید
بایگانی پروژه
- طبق مسیر زیر میتوانید پروژه هایی که پایان یافته را به قسمت بایگانی ببرید
کاربران پروژه
- بخش کاربران پروژه ها را بهتر است از مقاله آموزشی کاربران و سطوح دسترسی مطالعه کنید اما به صورت کلی در بخش کاربران کلیک نمایید و از بخش باز شده میتوانید از بخش (2) درج کاربر ، اعضایی که از قبل در شرکت ثبت کردید ( مدیریت کاربران در شرکت ) را در این بخش دسترسی بدهید .
- قسمت (3) شما هستید که میتوانید تنظیمات را انجام بدهید و سطوح دسترسی را برای دیگران فعال نمایید و یا محدود کنید.
- با کلیک بر روی درج کاربر صفحه ای صفحه ای برای شما باز میشود که میتوانید در بخش اول کاربرهایی که از قبل در شرکت ثبت کرده اید را کلیک کنید و انتخاب کنید.
- در بخش زیرین کاربر ، سطح کاربر را مشخص میکنید که در 4 سطح زیر است :
1- پیمانکار / سرپرست کارگاه
2- ناظر / کارفرما
3- کارفرما
4- ذی نفع پروژه
- با انتخاب سطح کاربر میتوانید از گزینه های زیر آن محدودیت های دسترسی را وارد نمایید.
گزارشات پروژه
- گزارشات شامل سه بخش میباشد :
1- گزارشات روزانه که به صورت روزانه گزارشات را ثبت میکنید
2- گزارشات جامع
3-خلاصه گزارشاتبرای آموزش بخش گزارشات به مقاله ( گزارشگیری و درج اطلاعات ) بروید.
“در هر لحظه میتوانید نسخه روشن و یا تاریک سامانه را تبدیل کنید”
تقویم پروژه
- تمامی فرایند هایی که در بخش گزارشات روزانه وارد میکنید روی تقویم برای شما گزارش میشود و اطلاعات وارد شده که مورد تایید سطوح بالاتر قرار گرفته را میتوانید مشاهده کنید و یا رد شدن اطلاعات و اصلاحیه ها و پیگیری های لازم برای اطلاعات وارد شده را انجام بدهید.
- همجنین در تقویم میتوانید یادآور ها و اطلاع رسانی ها را قرار بدهید و اگر در طول روز اطلاعاتی را تایید نکردید و نمیدانید در قسمت تقویم برای شما کامل قرار داده شده است.
- برای آموزش تقویم و نحوه استفاده از آن آموزش ( تقویم و یادآورها ) را ببینید.